مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-26دانش

ارائه خدمات درمانی غیر حضوری به سالمندان بالای 70سال نیروهای مسلح


مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح از توافق با دانشگاه آزاد اسلامی برای ارائه خدمات غیرحضوری و پزشکی از راه دور به سالمندان بالای 70 سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در نشست مشترک سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح و دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، بر ارائه خدمات غیرحضوری و پزشکی از راه دور (تله مدیسین) با همکاری این دانشگاه، برای پایش سلامت سالمندان بالای 70 سال تحت پوشش توافق شد.

در این نشست امیر نوروزی مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح، با بیان اینکه امکان ارائه خدمات جامع بر بستر یک برنامه کاربردی تعاملی، تاکنون به عنوان حلقه ای مفقوده مطرح بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه آنچه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با همکاری شرکت های دانش بنیان در حوزه استارتاپ تحت یک اپلیکیشن بیمارستان مجازی ارائه کرده، با نیازهای این سازمان انطباق دارد و با توجه به اینکه ظرفیت های علمی دانشگاه آزاد اسلامی و امکان بهره مندی از خدمات بیمارستان های این دانشگاه نیز در پشتیبانی از این پروژه وجود دارد، لذا از اعتمادبخشی بالا، در ایجاد اطمینان خاطر به بیمه شدگان نیروهای مسلح برخوردار است.

نوروزی عنوان کرد: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده بین سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح و دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی غیر حضوری به سالمندان بالای 70سال نیروهای مسلح

ارائه خدمات درمانی غیر حضوری به سالمندان بالای 70سال نیروهای مسلح