مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 12:552020-11-26سياسي

منابع انسانی کارآمد؛ سرمایه راهبردی هر سازمان


رییس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه منابع انسانی کارآمد با ارزش ترین سرمایه هر سازمان هستند، تاکید کرد: افزایش روحیه خدمتی کارکنان و بهره وری سازمان در گسترش احساس امنیت در جامعه نقش مهمی دارد.

- رییس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه منابع انسانی کارآمد با ارزش ترین سرمایه هر سازمان هستند، تاکید کرد: افزایش روحیه خدمتی کارکنان و بهره وری سازمان در گسترش احساس امنیت در جامعه نقش مهمی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه نشست رده های نیروی انسانی پلیس پیشگیری در خصوص نقش و اهمیت نیروی انسانی مطلوب در پیشبرد اهداف سازمان اظهار داشت: نیروی انسانی کارآمد، سرمایه راهبردی هر سازمان محسوب می شود لذا باید به گونه ای برنامه ریزی نماییم تا کارکنان از انگیزه لازم و کافی برخوردار بوده و به صورت همه جانبه از سلامت جسمی، روحی و معنوی بالایی بهره مند شوند.

وی رسیدگی به مشکلات کارکنان را نوعی صیانت از سلامت کارکنان عنوان کرد و افزود: رسیدگی فرماندهان و مدیران به مشکلات کاری کارکنان باعث افزایش روحیه خدمتی و بهره وری در رده های سازمانی می شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به نقش اثرگذار نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمانی بیان کرد: علیرغم افزایش سطح کارآمدی سازمان ها به واسطه بهره گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع انسانی کارآمد؛ سرمایه راهبردی هر سازمان

منابع انسانی کارآمد؛ سرمایه راهبردی هر سازمان