مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 11:102020-11-26سياسي

آغاز طرح راهیان نور مجازی برای نخستین بار در گیلان


با توجه به تصمیمات ستاد ملی کرونا و در پی آن تعطیلی سفرهای راهیان نور، برای حفظ سلامت جامعه تصمیم بر این شد تا اردوهای راهیان نور متوقف شود و در استان گیلان برای نخستین بارطرح راهیان نور مجازی راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مسؤول ستاد اردویی راهیان نور گیلان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه راهیان نور مجازی در صحن مطهر حرم شهدای رشت با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: راهیان نور مجازی امسال به صورت پایلوت برای نخستین بار در گیلان اجرا می شود.

محمدعلی ستیزه با اشاره به تصمیمات ستاد ملی کرونا و در پی آن تعطیلی سفرهای راهیان نور گفت: برای حفظ سلامت جامعه تصمیم بر این شد تا اردوهای راهیان نور متوقف شود و ما نیز سریعاً راهبرد خود را تغییر دادیم.

وی با بیان اینکه در شرایط کرونایی دانش آموزان از طریق برنامه شاد مشغول به تحصیل هستند، افزود: تصمیم گرفتیم از بستر مجازی برای راهیان نور استفاده کنیم و به نوعی راهیان نو را به خانه های مردم ببریم و امروز نخستین روز از راهیان نور مجازی در گیلان است.

مسؤول ستاد اردویی راهیان نور گیلان با بیان اینکه این طرح ادامه دار خواهد بود، گفت: این طرح از طریق فضای مجازی و لینکی که از طرف پیام رسان داخلی و آموزش وپرورش و معلمان در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد انجام خواهد شد و تصمیم داریم ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح راهیان نور مجازی برای نخستین بار در گیلان

آغاز طرح راهیان نور مجازی برای نخستین بار در گیلان