مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-26سياسي

اجازه انحصاری شدن معادن استان سمنان به سودجویان داده نمی شود


استاندار سمنان بابیان اینکه اجازه انحصاری شدن معادن استان به سودجویان داده نمی شود، گفت: شورای معادن می بایست توجه به سودجویی از معادن را در دستور کار خود قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشناگر ظهر پنج شنبه در نشست ویدئو کنفرانسی شورای معادن استان سمنان ضمن بیان اینکه اجازه انحصاری معادن استان سمنان به سودجویان داده نمی شود، ابراز داشت: این مهم می طلبد تا شورای معادن نسبت به این گونه موارد حساس بوده و پیگیری آن را در اولویت خود قرار دهد.

وی ضمن بیان اینکه نباید به معادن با نیاز آبی بالا مجوز داده شود، افزود: با توجه به خشک سالی و کمبود منابع آبی این مهم باید توسط شورای معادن استان مورد پیگیری قرار گیرد.

استاندار سمنان بابیان اینکه بهره برداران واقعی معادن استان می بایست حمایت شوند، ابراز داشت: بهره برداران واقعی معادن استان سمنان که به دنبال ایجاد ارزش افزوده و فرآوری مواد معدنی هستند از سوی مسئولان دستگاه اجرایی می بایست موردحمایت واقع شوند.

آشناگر بابیان اینکه استان سمنان از ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه معادن برخوردار است، تصریح کرد: رونق اقتصادی معادن استان می بایست در نظر مسئولان ذی ربط قرار گیرد تا بتوان با توسعه آن بر اشتغال زایی منطقه افزود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه انحصاری شدن معادن استان سمنان به سودجویان داده نمی شود

اجازه انحصاری شدن معادن استان سمنان به سودجویان داده نمی شود