مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-26سياسي

همکاری 25 هزار کانون مساجد با بسیج در میدان مقابله با کرونا


سعادتی با اشاره به فعالیت های مشترک کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و بسیج محلات گفت: در تداوم این فعالیت ها 25 هزار کانون فهما به منظور مقابله با کرونا با بسیج همکاری می کند.

- لشکر سلیمانی ها / به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سعید سعادتی،معاون فرهنگی هنری ستاد فهما با اشاره به نقش بی بدیل بسیج در سطح مساجد کشور گفت: این حضور منجر به ارتقای فعالیت های دینی مسجدمحور میان اقشار مختلف مردم شده است.

  وی با بیان اینکه هر اندازه که تعامل نهادهای مسجدی با یکدیگر بیشتر باشد، موفقیت آنها در اجرای برنامه های متنوع تر و جذاب تر افزایش می یابد، تصریح کرد: در این راستا ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به منظور تحقق این هدف اقدام به امضای تفاهم نامه با بسیج محلات کرد تا از این رهگذر همکاری میان این دو نهاد مسجدی وارد مرحله جدیدی شود.

مفاد تفاهم نامه کانون های فرهنگی و بسیج مساجد سعادتی گفت: در این تفاهم نامه که به امضای حجت الاسلام ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و حجت الاسلام رضایی رییس سازمان بسیج مساجد و محلات رسید، ماموریت های هر دو نهاد در مسجد و محله تفکیک و از سوی دیگر محورهای مشترک همکاری آنها مشخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 25 هزار کانون مساجد با بسیج در میدان مقابله با کرونا

همکاری 25 هزار کانون مساجد با بسیج در میدان مقابله با کرونا