مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 09:002020-11-26سياسي

تشریح جزییات طرح حمایت جبرانی معیشت خانوارها در محدودیت های کرونا


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، شرایط بهره مندی از طرح حمایت جبرانی معیشت خانوارها در محدودیت های کرونایی را تشریح کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، شرایط بهره مندی از طرح حمایت جبرانی معیشت خانوارها در محدودیت های کرونایی را تشریح کرد.

حسین فتحی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از خانوارها در شرایط شیوع بیماری کرونا و بند 12 مصوبه چهل و یکمین نشست ستاد ملی مدیریت کرونا، طرح حمایت جبرانی معیشت خانوارها همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی نیز اجرا می شود.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، فتحی با اعلام این خبر در بیان جزییات پرداخت کمک بلاعوض یک میلیون ریال ماهانه به اعضای خانوار، گفت: کمک بلاعوض (ماهانه مبلغ یک میلیون ریال به ازای هر یک از اعضای خانوار) از آذرماه تا پایان سال جاری به مدت چهار ماه، به سرپرست خانوار پرداخت می شود.

وی ادامه داد: تعداد اعضای خانواده نیز با توجه به زمان پرداخت وام اول یعنی فروردین سال 1399 درنظر گرفته می شود و خانوارهای مشمول دریافت یارانه کمک معیشتی که منبع درآمدی ثابت ماهیانه ندارند و در مرحله قبل متقاضی تسهیلات کرونایی خانوارها بوده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات طرح حمایت جبرانی معیشت خانوارها در محدودیت های کرونا

تشریح جزییات طرح حمایت جبرانی معیشت خانوارها در محدودیت های کرونا