مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 08:452020-11-26سياسي

آغاز عملیات حاج قاسم در آستارا از شنبه/ اماکن گردشگری در اختیار بیماران کرونا


فرماندار بندر مرزی آستارا از آغاز عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان از راس ساعت هشت و 30 دقیقه صبح روز شنبه خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرماندار بندر مرزی آستارا از آغاز عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان از راس ساعت هشت و 30 دقیقه صبح روز شنبه خبر داد.

عباس صابر در دومین جلسه قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح شهرستان بندر مرزی آستارا که در سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان آستارا برای حضور در یک جنگ تمام عیار با ویروس کرونا آماده است.

وی با بیان اینکه فرمانده سپاه آستارا به عنوان فرمانده این عملیات، مسئولیت ارائه گزارشات لحظه به لحظه را بر عهده دارد، ادامه داد: کلیه تلاش ها برای کنترل و مدیریت این بیماری است که در دستور کار قرار دارد.

فرماندار آستارا استفاده از ظرفیت رسانه ها، خبرگزاری ها و صدا و سیما را از الزامات اجرای طرح مذکور برشمرد و تاکید کرد: روز شنبه،هشتم آذرماه با برگزاری رزمایش این عملیات آغاز می شود و مردم باید در جریان چگونگی اجرای آن قرار گیرند.

صابر، با اشاره به اینکه همه ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی شهرستان از جمله شرکت گاز و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید در اسرع وقت آمار اماکن اقامتی و گردشگری دولتی و خصوصی را به ستاد فرماندهی قرارگاه اعلام کنند، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات حاج قاسم در آستارا از شنبه/ اماکن گردشگری در اختیار بیماران کرونا

آغاز عملیات حاج قاسم در آستارا از شنبه/ اماکن گردشگری در اختیار بیماران کرونا