مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-26فناوري

مدیرعامل ایرانسل: 118 اپراتور در 59 کشور، 5G را در شبکه خود مستقر کرده اند


مدیرعامل ایرانسل در مراسم پایانی سومین سمپوزیوم مخابرات بی سیم نوری و موج میلی متری غرب آسیا (WASOWC2020)، گفت: 118 اپراتور در 59 کشور، در حال حاضر 5G را در شبکه خود مستقر کرده اند.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ایرانسل؛ این سمپوزیوم از صبح دیروز سه شنبه 4 آذرماه 1399، به صورت آنلاین و به زبان انگلیسی، به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس، آغاز شده بود و امروز چهارشنبه 5 آذرماه 1399، به کار خود پایان داد.

در این رویداد آنلاین، پژوهشگران عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات از کشورهای گوناگون، در قالب کارگاه های مختلف، آخرین یافته های خود را در حوزه ارتباطات بی سیم نوری و موج میلی متری به اشتراک گذاشتند.

در طول برگزاری این سمپوزیوم، ضمن سخنرانی سخنرانان کلیدی و دعوت شده بین المللی و داخلی و ارائه مقالات توسط دانشجویان و پژوهشگران، نشست هایی نیز در زمینه روندهای فناوری 5G و کووید 19 (COVID-19) برگزار شد.

دکتر بیژن عباسی آرند، در اختتامیه این همایش آنلاین، طی سخنانی، مهمترین بحث در مورد توسعه و اجرای 5G را قابلیت هایی دانست که این فناوری ایجاد کرده و می تواند درک کلی بشر از آینده را تغییر دهد.

وی گفت: فناوری 5G، افق جدیدی از پیشرفت در تعالی فناوری را به بشر نشان داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل ایرانسل: 118 اپراتور در 59 کشور، 5G را در شبکه خود مستقر کرده اند

مدیرعامل ایرانسل: 118 اپراتور در 59 کشور، 5G را در شبکه خود مستقر کرده اند