مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 07:302020-11-26اقتصادي

بهسازی فضای پایانه های مرزی سیستان وبلوچستان ضروری است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: بهسازی و متناسب سازی فضای پایانه های مرزی این استان با توجه به حجم مبادلات اقتصادی آن ها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان وبلوچستان، ماندانا زنگنه در نشست مشترک با مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اظهار داشت: اعمال مدیریت واحد در پایانه های مرزی می تواند به استفاده بهینه از ظرفیت تجارت و ترانزیت در مرزها کمک شایان توجه ای کند.

وی بر ساخت پایانه مرزی ریمدان واقع در جنوب سیستان وبلوچستان درحد استانداردهای بین المللی و ساخت هر چه سریع تر پل دوم میلک تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان وبلوچستان خواستار مدنظر قراردادن مشوق های ویژه برای سرمایه گذاران بخش خصوصی راه اندازی مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی در این استان شد.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور نیز در این نشست گفت: با توجه به اینکه مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر رانندگان و مسافران از طریق ارائه خدمات متمرکز و مناسب، دسترسی سریع کاربران جاده ای به خدمات مورد نیاز و کاهش میزان سوانح رانندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی فضای پایانه های مرزی سیستان وبلوچستان ضروری است

بهسازی فضای پایانه های مرزی سیستان وبلوچستان ضروری است