مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-26اقتصادي

انجام 539 هکتار کپه کاری در مراتع استان همدان طی سال جاری


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: امسال 930 هکتار بذرپاشی و 539 هکتار کپه کاری در مراتع استان همدان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان؛ اسفندیار خزایی در نشست کار گروه استانی صندوق توسعه ملی از آغاز بیش از یک هزار و 700 هکتار عملیات احیا و اصلاحی مراتع در استان همدان خبر داد.

وی گفت: امسال 930 هکتار بذرپاشی و 539 هکتار کپه کاری و 231 هکتار بوته کاری در سطح مراتع استان همدان از محل صندوق توسعه ملی انجام شده و 50 هکتار نیز کشت گیاهان دارویی به صورت مشارکتی با مردم در دستور کار قرار دارد.

خزایی افزود: سال گذشته نیز 824 هکتار کپه کاری و یک هزار و 240 هکتار بذر پاشی در اراضی شناسایی شده استان همدان صورت گرفته است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با اشاره به اینکه عملیات اجرای بذرپاشی و کپه کاری در مراتع شهرستان های استان آغاز شده است؛ گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده عملیات بیولوژیکی در تمام شهرستان طی هفته گذشته اجرایی شده است.

خزایی عنوان کرد: امسال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای بخش مرتع یک میلیارد و360 میلیون تومان اعتبار و برای طرح های بیابان زدایی 900 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 539 هکتار کپه کاری در مراتع استان همدان طی سال جاری

انجام 539 هکتار کپه کاری در مراتع استان همدان طی سال جاری