مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-26سياسي

ابرقهرمانانی که عجیب شبیه انسان ها هستند/باقیات و صالحات رسانه ای که برجای ماند


قهرمانانی که در پی نجات تمام جهانیان اند، نجات از تاریکی نادانی و افروختن چراغ هدایت به آسمان، ابرقهرمانانی که یک تنه در برابر غول هفت سر و پولادتن استکبار و ظلم ایستاده و جان شیرین را سرمست و مجنون از دیدار حق بر دست می گیرند و اصفهان از این قهرمانان کم ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، فتح الفتوح انقلاب اسلامی نه تثبیت مرزها و حفظ تمامیت ارزی است که رویای برخی سلسله های بزرگ پادشاهی بوده، نه قطع دست طمع اجانب که قرن ها به این آب و خاک دراز بوده و نه حتی بیرون راندن دلباختگان شرق و غرب و غارتگران این مرز و بوم، البته همه این ها از فتوحات انقلاب اسلامی بوده اما فتح الفتوح، تربیت جوانان انقلابی و انسان سازی بوده است.

دفاع مقدس کارخانه انسان سازی و فرهنگ و تفکر بسیجی، قالب این کارخانه بوده است، کارخانه ای که با پشتوانه اسلام ناب محمدی (ص) و توان جهاد فی سبیل الله، بی وقفه کار می کند و جوانانی به عالم عرضه می دارد که روی شیطان های انسی و جنی را سیاه کرده و آه از نهادشان بلند می کند.

تفکر بسیجی، قهرمان پرور و الگوساز است، قهرمانانی که در پی نجات تمام جهانیان اند، نجات از تاریکی نادانی و افروختن چراغ هدایت به آسمان، ابرقهرمانانی که یک تنه در برابر غول هفت سر و پولادتن استکبار و ظلم ایستاده و جان شیرین را سرمست و مجنون ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابرقهرمانانی که عجیب شبیه انسان ها هستند/باقیات و صالحات رسانه ای که برجای ماند

ابرقهرمانانی که عجیب شبیه انسان ها هستند/باقیات و صالحات رسانه ای که برجای ماند