مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 06:202020-11-26پزشكي

غفلت از کرونا نتایج جبران ناپذیری به همراه دارد/ثبت 21 امین قربانی کرونا در کیش


رییس مرکز توسعه سلامت کیش با اعلام خبر فوت 21 امین فرد فرد به دلیل کرونا گفت:این فرد مسافر بوده است پس می طلبد که رفت و آمدها و مسافرت بدون ضرورت انجام نشود یا به حداقل برسد.

- ایسنا/هرمزگان رییس مرکز توسعه سلامت کیش با اعلام خبر فوت 21 امین فرد فرد به دلیل کرونا گفت:این فرد مسافر بوده است پس می طلبد که رفت و آمدها و مسافرت بدون ضرورت انجام نشود یا به حداقل برسد.

دکتر محمدرضا رضانیا صبح امروز(6 آذرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: بیش از 9 ماه از شیوع ویروس کرونا می گذرد و هنوز دارویی قطعی برای آن کشف نشده است این بحران باعث شده بسیاری از رویدادها ملی مذهبی و جهانی برگزار نشود و یا با محدودیت و یا با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی برگزار شود زیرا غفلت در این زمینه می تواند نتایج جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بیست و یکمین فوتی کیش، اضافه کرد: این فرد مسافر بوده و از ساکنین کیش نبوده است و می طلبد که رفت و آمدها و مسافرت بدون ضرورت انجام نشود یا به حداقل برسد.

سخنگوی شورای سلامت کیش بیان کرد: باید بپذیریم در این شرایط هر بیماری را با علائم مشابه باید فرض بر کرونا گذاشت و با مراجعه به پزشک، شدت بیماری و درگیری ریه را مشخص کرد که پس از مشخص شدن موضوع لازم است ضمن رعایت قرنطینه و مراقبت از اطرافیان، ضرورت شروع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از کرونا نتایج جبران ناپذیری به همراه دارد/ثبت 21 امین قربانی کرونا در کیش

غفلت از کرونا نتایج جبران ناپذیری به همراه دارد/ثبت 21 امین قربانی کرونا در کیش