مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 03:452020-11-26سياسي

تداوم فعالیت بانوان بسیجی مازندران در سنگر مقابله با کرونا


مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران گفت: شاهد هستیم در بحث ویروس کرونا خواهران و بسیجیان چگونه پای کار آمدند و همچنان این فعالیت ها ادامه دارد.

- خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی ها ؛ ویژه نامه هفته بزرگداشت بسیج: فرشته پازوکی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: 3 هزار و 551 برنامه به مناسبت هفته بسیج با 896 عنوان برنامه در سراسر استان مازندران در دست اجرا است که باتوجه به وضعیت کرونا یی عمده این برنامه ها در فضای مجازی برگزار می شود.

وی افزود: از مهم ترین برنامه های هفته بسیج امسال می توان به حضور بانوان در پایگاه های انتقال خون باتوجه به نیازمندی خون بیماران و همچنین حضور بانوان در کمک های مومنانه و ارائه مشاوره حقوقی و روان شناختی اشاره کرد.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران بیان کرد: جامعه زنان یکی از بزرگ ترین تشکل هایی است که بعد ار پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل تشکیل شده و طی سال های گذشته از هشت سال دفاع مقدس گرفته تا بحران های طبیعی ازجمله سیل و زلزله و پشتیبانی از جبهه مقاومت و همچنین در جبهه های اجتماعی، اقتصادی، تربیتی فرهنگی، کارافرینی، هنری ،علمی و سایر حضور چشمگیری داشته و دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم فعالیت بانوان بسیجی مازندران در سنگر مقابله با کرونا

تداوم فعالیت بانوان بسیجی مازندران در سنگر مقابله با کرونا