مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 22:252020-11-25اقتصادي

50 درصد نمونه گیری های کرونا در شهرستان گناوه مثبت اعلام شد


50 درصد نمونه گیری های کرونا تا هفته گذشته در این شهرستان مثبت اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقابل تقدیر است.

فرماندار گناوه با اشاره به اعمال محدودیت های جدید در حال اجرا افزود: ادامه یافتن یا برداشتن محدودیت ها به همکاری و مشارکت مردم و میزان ابتلاء و ورودی به بیمارستان بستگی دارد و اگر این موارد کاهش نیابد محدودیت ها ادامه خواهد یافت.

وی گفت: قطعاً محدودیت ها سختی ها و گرفتاری ها و هزینه های را برای همه اقشار به همراه خواهد داشت لذا از همه اقشار مردم انتظار داریم برای قطع زنجیره انتقال و پیشگیری از شیوع این ویروس همکاری لازم را داشته باشند.

مهرجو ادامه داد: با توجه به اینکه 50 درصد نمونه گیری های کرونا تا هفته گذشته در این شهرستان مثبت اعلام شد، نشان می دهد که تا رسیدن به وضعیت مناسب فاصله داریم.

وی بیان کرد: این شهرستان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و وضعیت شهرستان محدودیت ها اعمال شده است و اگر وضعیت جدید اعلام شود محدودیت ها تغییر خواهد کرد.

فرماندار گناوه با تاکید بر اینکه در اعمال مقررات محدودیت های جدید از رفتارهای تبعیض آمیز به شدت پرهیز شود اضافه کرد: دستگاه های مرتبط ستاد مقابله با کرونا در اعمال قانون و مقررات مربوط به محدودیت های در برخورد با متخلفان رعایت اصل برابری همه در برابر قانون ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد نمونه گیری های کرونا در شهرستان گناوه مثبت اعلام شد

50 درصد نمونه گیری های کرونا در شهرستان گناوه مثبت اعلام شد