مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 20:352020-11-25پزشكي

تعداد بستری شدگان کرونایی در مازندران به 809 نفر رسید


با بستری شدن تعداد 141 بیمار کرونایی جدید طی 24 ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل به 809 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، در حالی وارد دهمین ماه از شیوع ویروس کرونا در استان مازندران شدیم که دردسرهای کرونایی ادامه دارد و آمار مبتلایان روزانه همچنان در صدر است.

ادامه روزهای قرمز کرونایی و در کنار آن کم توجهی برخی به توصیه ها و هشدارهای بهداشتی موجب افزایش نگرانی و دردسرهای کرونایی در استان مازندران شده است.

مازندران طی ماه های گذشته ماه های پردردسری را پشت سر گذاشته و ادامه و تکرار روزهای قرمز کرونایی بر مشکلات اضافه خواهد کرد.

دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این باره اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 118 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد 115 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون 646  نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد بستری شدگان کرونایی در مازندران به 809 نفر رسید

تعداد بستری شدگان کرونایی در مازندران به 809 نفر رسید