مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 20:302020-11-25ورزشي

گل محمدی - حسینی حساس تر از پرسپولیس- نفت/ تراکتور دنبال اولین برد


از هفته سوم رقابتهای لیگ برتر عصر پنجشنبه چهار بازی باقی مانده انجام می شود که در حساس ترین آن سپاهان در تبریز به مصاف تراکتور می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور امروز با برگزاری 4 بازی باقی مانده به اتمام می رسد که طی آن شهرخودرو در مشهد با صنعت نفت دیدار می کند، ذوب آهن و پیکان در اصفهان با یکدیگر دیدار می کنند، سپاهان در تبریز به مصاف تراکتور می رود و نفت مسجد سلیمان در خانه پذیرای پرسپولیس است.

شهرخودرو - صنعت نفت شاگردان رحمتی بعد از شکست در یک بازی جنجالی مقابل پیکان امروز در خانه با تیم خوش ساختار صنعت نفت دیدار می کنند و امیدوارند با پیروزی خانگی جایگاه شان را در بین بالانشینان حفظ کنند.

صنعت نفت با یک برد و یک باخت و کسب 3 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و پیروزی در این بازی خارج از خانه می تواند جایگاه آن در جدول را سر و سامان دهد.

امین قاسم نژاد و طالب ریکانی هر کدام با 2 گل زده خطرناک ترین بازیکنان تیم های خود هستند و امید مشهدی ها و آبادانی ها در این بازی بیشتر به ساق این دو بازیکن است.

ذوب آهن - پیکان هیچ تیمی در دو هفته اول به اندازه ذوب آهن از داوری متضرر نشده و سبز پوشان اصفهانی امیدوارند این اشتباهات در هفته سوم برای آنها تکرار نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل محمدی - حسینی حساس تر از پرسپولیس- نفت/ تراکتور دنبال اولین برد

گل محمدی - حسینی حساس تر از پرسپولیس- نفت/ تراکتور دنبال اولین برد