مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 19:152020-11-25اقتصادي

پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای در حال توسعه و تکمیل در گیلان


نماینده عالی دولت در گیلان استفاده حداکثری از ظرفیت واحدهای فعال تولیدی را سیاست و رویکرد راهبردی در استان عنوان و بیان کرد: برای حمایت از کارآفرینان در جهت تکمیل و توسعه واحدهای صنعتی، - ایسنا/گیلان نماینده عالی دولت در گیلان استفاده حداکثری از ظرفیت واحدهای فعال تولیدی را سیاست و رویکرد راهبردی در استان عنوان و بیان کرد: برای حمایت از کارآفرینان در جهت تکمیل و توسعه واحدهای صنعتی، تسهیلات بانکی پرداخت می شود.

ارسلان زارع امروز پس از بازدید از چهار پروژه جهش تولید واقع در شهر صنعتی رشت در جمع خبرنگاران، با یادآوری تعریف 92 عنوان پروژه جهش تولید در گیلان و پیش بینی ایجاد بالغ بر 4000 نفر اشتغال اظهار کرد: رویکرد راهبردی ما، استفاده حداکثری از ظرفیت واحدهای فعال تولیدی، صنعتی و اقتصادی استان است.

وی افزود: در راستای حمایت از کارآفرینان و فعالان این واحدها، 1200 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی و تامین شده و مجوزهای لازم برای پرداخت این تسهیلات، صادر و به بانک های عامل معرفی خواهند شد.

استاندار گیلان اضافه کرد: به سبب مزیت برخی واحدهای تولیدی استان متناسب با شرایط اقلیمی، بازار مصرف و مواد اولیه، این سیاست را دنبال کردیم تا طرح های توسعه ای استمرار داشته باشند و بخشی از پروژه های جهش تولید نیز، همین طرح های توسعه ای هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای در حال توسعه و تکمیل در گیلان

پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای در حال توسعه و تکمیل در گیلان