مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 19:152020-11-25سياسي

تمام تلاش خود را برای خرید واکسن کرونا به کار گیرید


معاون اول رییس جمهور در جلسه بررسی راهکار های تامین واکسن کرونا گفت: دستگاه های ذیربط تمام تلاش خود را برای خرید واکسن کرونا به کار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، جلسه بررسی راهکار‌های تامین واکسن کرونا عصر امروز (چهارشنبه) به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

اسحاق جهانگیری در این جلسه با تاکید بر اهمیت سلامت مردم کشور و ضرورت تامین واکسن و دارو‌های مورد نیاز جامعه، گفت: تامین واکسن کرونا یک مطالبه به‌حق از سوی جامعه است و این حق مردم است که انتظار داشته باشند دولت تمام ظرفیت‌های موجود را برای تامین واکسن کرونا و سایر دارو‌های مورد نیاز بکار گیرد.

معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: لازم است دستگاه‌های ذیربط تمام ظرفیت و تلاش خود را بکار گیرند تا ضمن سرعت بخشیدن به روند تولید واکسن کرونا، اقدامات لازم را برای نهایی شدن قرارداد‌های پیش خرید این واکسن از سایر کشور‌ها نیز انجام دهند.

جهانگیری با بیان اینکه مردم باید اطمینان داشته باشند که دولت پیگیری‌های لازم را برای تامین واکسن کرونا در دستور کار خود دارد، از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت امور خارجه خواست، ضمن تلاش برای فراهم کردن بستر‌های لازم جهت تولید واکسن کرونا در داخل کشور، با جدیت نسبت به برنامه ریزی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تلاش خود را برای خرید واکسن کرونا به کار گیرید

تمام تلاش خود را برای خرید واکسن کرونا به کار گیرید