مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 17:402020-11-25سياسي

ابلاغ مصوبه افزایش فوق العاده جذب کارکنان وزارت اطلاعات توسط جهانگیری


معاون اول رییس جمهوری روز چهارشنبه مصوبه افزایش فوق العاده جذب کارکنان وزارت اطلاعات تا میزان 50 درصد را برای اجرا به وزارت مذکور و سازمان های برنامه و بودجه کشور و اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، معاون اول رییس جمهوری مصوبه افزایش فوق العاده جذب کارکنان وزارت اطلاعات تا میزان 50 درصد را برای اجرا به وزارت مذکور و سازمان های برنامه و بودجه کشور و اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

اسحاق جهانگیری روز چهارشنبه مصوبه افزایش فوق العاده جذب کارکنان وزارت اطلاعات تا میزان 50 درصد را برای اجرا به وزارت مذکور و سازمان های برنامه و بودجه کشور و اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

هیات وزیران در جلسه بیست و هشتم آبان 1399 به پیشنهاد وزارت اطلاعات و به استناد قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت و قانون برنامه پنجساله ششم توسعه و تأیید شورای حقوق و دستمزد، با افزایش فوق العاده جذب کارکنان وزارت اطلاعات موافقت کرد.

براساس این تصمیم، فوق العاده جذب فوق از تاریخ یکم مهرماه 1399 تا میزان 50 درصد با تشخیص وزیر اطلاعات از محل منابع و اعتبارات مصوب مربوط آن وزارتخانه و با رعایت بخشنامه سازمان برنامه و بودجه کشور افزایش مییابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ مصوبه افزایش فوق العاده جذب کارکنان وزارت اطلاعات توسط جهانگیری

ابلاغ مصوبه افزایش فوق العاده جذب کارکنان وزارت اطلاعات توسط جهانگیری