مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 17:252020-11-25سياسي

بسیج نزدیکترین ستون به ولایت فقیه است


امام جمعه زنجان با اشاره به ماموریت های بسیج گفت: بسیج نزدیکترین ستون به ولایت فقیه است و بر اساس اقتضائات زمان، ولایت سرباز می خواهد و بسیجیان سربازان این عرصه بوده و این شجره طیبه به صورت روز افزون در حال رشد و نمو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، دیدار هادیان سیاسی بسیج شهرستان زنجان با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

آیت الله شیخ علی خاتمی در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: امروزه نقش آفرینی بسیجیان با اخلاص و با بصیرت در عرصه هایی مانند علم و فناوری، فرهنگی و سازندگی به ویژه در محرومیت زدایی، مردم یاری، مشارکت در مبارزه با کرونا، همکاری با کادر درمان و طرح های بزرگ ملی نشان از مسؤولیت پذیری متعهدانه و راهگشایی آن در پیشرفت کشور از گردنه های سخت دارد.

امام جمعه زنجان افزود: طبق اطلاعات بنده بسیج شهرستان زنجان در سیل سال گذشته که در مناطق مازندران، لرستان و خوزستان اتفاق افتاد برای کمک رسانی و خدمات دهی به این مناطق اعزام شد و در کنار خدمت به آسیب دیدگان، کار مرمت و بازسازی منازل مسکونی آسیب دیده، مشغول فعالیت شد تا شاید اندکی از درد و آلام آسیب دیدگان بکاهد و در این راستا 14 واحد مسکونی در شهر معمولان لرستان احداث و تحویل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج نزدیکترین ستون به ولایت فقیه است

بسیج نزدیکترین ستون به ولایت فقیه است