مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 16:552020-11-25اقتصادي

توزیع 2400 تن مرغ و روغن در مازندران


استاندار مازندران از توزیع دو هزار تن روغن و 400 تن مرغ برای تنظیم بازار در استان خبر داد و گفت: مشکلی در تامین اقلام اساسی در استان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حسین زادگان شامگاه چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار استان از توزیع دو هزار تن روغن در استان خبر داد و گفت: چهار هزار تن دیگر هفته آینده در استان توزیع می شود.

وی با اظهار اینکه مشکلی در تأمین روغن خوراکی در استان وجود ندارد، نگرانی از کسری و برخی سو استفاده ها و احتکار را دلیل بروز نوسانات در بازار یاد کرد و گفت: مصرف روزانه روغن در استان 80 تن است.

وی با تاکید بر نظارت دقیق بر بازار توزیع روغن در استان، میانگین مصرف روغن در استان را نسبت به دیگر استان ها پایین دانست و خواستار برخورد جدی با متخلفان و تشدید نظارت در بازار برای جلوگیری از تخلف شد.

استاندار مازندران به مشکل توزیع و کمبود مرغ در استان اشاره کرد و مشکلات ایجاد شده را ناشی از توزیع نهاده های دامی یاد و پیش بینی کرد طی هفته آینده قیمت مرغ در بازار استان کاهش یابد.

حسین زادگان نرخ مصوب مرغ را طی هفته جاری به ازای هر کیلوگرم 25 هزار تومان اعلام کرد و گفت: مرغ زنده نیز باید به ازای هر کیلوگرم 17 هزار و 500 تومان تحویل کشتارگاه ها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2400 تن مرغ و روغن در مازندران

توزیع 2400 تن مرغ و روغن در مازندران