مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 16:402020-11-25سياسي

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هدف طرح «لاله های روشن» است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را هدف اجرای طرح ملی لاله های روشن در استان یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح یادمان لاله های روشن که در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته بسیج و با بیان اینکه دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا است، اظهار داشت: امروز امنیت و پیشرفت کشور را مدیون خون شهدایی هستیم که برای دفاع از ایران اسلامی در مقابل دشمن ایستادند و شربت شهادت نوشیدند.

وی مقاومت را اصل جدایی ناپذیر از فرهنگ هشت سال دفاع مقدس دانست و با بیان اینکه در جبهه ای که حق بود و باطل در مقابل آن قرار داشت، فرزندان این ملت لباس مبارزه بر تن کردند و نگذاشتند سنگر خالی بماند و دشمن را در رسیدن به اهداف شان ناکام گذاشتند.

سردار ملکی ادامه داد: دانش آموزان نیز سنگر درس و مدرسه را رها کردند و در سنگر جهاد و ایثار و شهادت، رزم آفرینی کردند و در این راه به مقام شهادت که بالاترین درجه کمال انسانی است دست یافتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به طرح ملی لاله های روشن گفت: این طرح که از دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می شود شاهد ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین سیره شهدای سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هدف طرح «لاله های روشن» است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هدف طرح «لاله های روشن» است