مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 16:402020-11-25اقتصادي

ثبت 8 هزار و 986 متقاضی واجدالشرایط دریافت مسکن ملی در چهارمحال و بختیاری


معاون اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 16 هزار و 519 نفر در طرح اقدام ملی مسکن در استان ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد هشت هزار و 986 متقاضی واجدالشرایط شناخته شدند.

- ابراهیم علیرضایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه 16 هزار و 519 نفر در طرح اقدام ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد هشت هزار و 986 متقاضی واجدالشرایط شناخته شدند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تاکنون به چهار هزار و 953 متقاضی، زمین تخصیص داده شده است.

وی افزود: تا به امروز یک هزار و 116 متقاضی وجه اولیه را واریز کرده اند و به پروژه و واحد تعریف شده در سیستم وصل شده اند.

علیرضایی با اشاره به اینکه تاکنون 21 پروژه برای دو هزار و 360 متقاضی تعریف شده است، اضافه کرد: پالایش متقاصیان تا پایان آذرماه به اتمام می رسد و تمامی متقاصیانی که وجه اولیه را واریز کرده اند به پروژه و واحد مسکونی تعریف شده متصل می شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن مستأجران در استان، گفت: تاکنون سه هزار و 633 متقاضی حائزشرایط  با مبلغ مصوب 609میلیارد ریال برای دریافت وام ثبت نام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 8 هزار و 986 متقاضی واجدالشرایط دریافت مسکن ملی در چهارمحال و بختیاری

ثبت 8 هزار و 986 متقاضی واجدالشرایط دریافت مسکن ملی در چهارمحال و بختیاری