مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 16:052020-11-25اجتماعي

3هزار بسته نوشت افزار ایرانی اسلامی در استان تهران توزیع شد


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و سازمان بسیج فرهنگیان استان تهران از توزیع 3 هزار بسته لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی اسلامی در استان تهران توزیع شد - هادی حفیظی در گفتگو با داشتند که یکی از این فعالیت ها تهیه لوازم التحریر ایرانی اسلامی برای دانش آموزان نیازمند بود.

وی بیان داشت: تا امروز 12 هزار بسته لوازم التحریر و 33 هزار بسته معیشتی استان توسط دانش آموزان بسیجی در استان تهران تهیه و از طریق مدیران مدارس و فرماندهان حوزه دانش آموزی دانش آموزان نیازمند شناسایی شدند و در سطح مدارس استان و توزیع شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و سازمان بسیج فرهنگیان استان تهران گفت: موضوعی که اخیراً آغاز کرده ایم پویش نذر هوشمند است که تأمین گوشی هوشمند و تبلت دانش آموزی که دسترسی به شبکه آموزش مجازی و شبکه شاد نداشتند تا امروز حدود 500 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند تهیه و توزیع شده و 60 میلیارد ریال وجه نقد نیز در این مدت در داخل استان تهران توزیع شده است.

حفیظی عنوان داشت: در کنار کمک های صورت گرفته کمک به کادر درمانی بیمارستان ها و تولید مواد ضدعفونی و و ماسک نیز در استان تهران انجام شده و یک گوشه از این برنامه ها در قالب پویش همکلاسی مهربان بود که امروز به شکل توزیع لوازم التحریر ایرانی اسلامی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3هزار بسته نوشت افزار ایرانی اسلامی در استان تهران توزیع شد

3هزار بسته نوشت افزار ایرانی اسلامی در استان تهران توزیع شد