مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 16:052020-11-25سياسي

رابطه با کشورهای همسایه اولویت دولت شود/ مذاکره با غرب غلط است


امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه عده ای به دنبال مذاکره مجدد با آمریکا هستند، گفت: رابطه با کشورهای همسایه باید اولویت دولت باشد زیرا مذاکره دوباره با غرب فایده ای ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب حوزه علمیه خراسان شمالی که از طریق وبینار برگزار شد، با اشاره به برخی زمزمه های مذاکره و سازش دوباره با آمریکا اظهار کرد: اکنون 7 سال از توافق برجام که اوبامای دموکرات آن را امضا کرد می گذرد اما رفع تحریم ها به آینده حواله داده شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: در آن زمان نیز سراب رأی آوری هیلاری کلینتون دموکرات موجب شد تا با دل خوشی های ساده انگارانه و تضمینی دانستن امضای جان کری به خیال اینکه وزیر خارجه آمریکا خواهد ماند، به شروط 9 گانه رهبری توجهی نشود تا خسارات بسیاری از این غفلت های دیپلماتیک، بهره ملت ایران شود.

وی افزود: با آمدن ترامپ و روحیه و رویکرد به شدت ضد ایرانی او که باطن پلید آمریکا را به خوبی عریان می کرد، غرب باوران داخلی، نگاه از ترامپ برداشته و دوباره به اروپا چشم دوختند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: جالب این است که همین جماعت در ابتدای کار بر این باور بودند که باید از اروپا بگذریم و با کدخدا ببندیم و چون کدخدا بدع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابطه با کشورهای همسایه اولویت دولت شود/ مذاکره با غرب غلط است

رابطه با کشورهای همسایه اولویت دولت شود/ مذاکره با غرب غلط است