مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 15:502020-11-25اقتصادي

کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه ای خراسان شمالی تسهیلات کم بهره دریافت می کنند


مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان خراسان شمالی گفت: کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه ی استان در راستای تثبیت فرصت های شغلی تسهیلاتی با کارمزد چهار درصد دریافت می کنند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان خراسان شمالی گفت: کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه ی استان در راستای تثبیت فرصت های شغلی تسهیلاتی با کارمزد چهار درصد دریافت می کنند.

حسین فرخنده، با اعلام این خبر گفت: اعتبار حمایتی از کسب و کارهای فرهنگی ، هنری و رسانه ای در استان خراسان شمالی 21 میلیارد و 140 میلیون ریال با کارمزد چهار درصد برای تمام بخش ها است و کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه ای شامل؛ تمام اشخاص حقیقی و حقوقی بخش های خصوصی و تعاونی می توانند تقاضای دریافت تسهیلات بانکی را برای ایجاد و یا تثبیت فرصت های شغلی در قالب سه رسته رسانه ای و تولید محتوای دیجیتال، فرهنگی و هنری در سامانه تحفه به نشانی https://tohfeh.

farhang.

gov.

ir ثبت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی وی افزود: سامانه تحفه (تسهیلات حمایتی فرهنگ و هنر) در راستای اجرای مفاد تفاهم نامه منعقد مابین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان برنامه و بودجه (موضوع تبصره 18 قانون بودجه سال 1397 کل کشور) و به منظور اجران شدن برنامه تولید و اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه ای خراسان شمالی تسهیلات کم بهره دریافت می کنند

کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه ای خراسان شمالی تسهیلات کم بهره دریافت می کنند