مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 15:352020-11-25اقتصادي

دلواپسان ثترانح


امروز برخی سهامداران در تماس با خبرگزاری ها از تماس های عجیب یک کارگزاری خبر داده و خواستار رسیدگی و نظارت سازمان بورس بر معاملات این نماد و پاسخگویی این کارگزاری در این خصوص بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک به نقل از نبض بورس، سهامداران امروز در تماس با خبرنگاران گفتند که از طرف کارگزاری .

با آنها تماس گرفته شده و به آنها گفته شده با توجه به پایان مهلت پذیره نویسی حق تقدم سرمایه گذاری مسکن تهران(ثتران) در پایان وقت اداری امروز یا باید آن را تبدیل به سهم کنند(احتمالا منظور واریز میلغ اسمی سهم بوده) یا نماد را بفروشند.

سهامداران نیز که از این تماس و تقاضا متعجب و مشکوک شده بودند و با این پرسش مواجه شده بودند که کارگزاری چرا نگران تبدیل حق تقدم آنان به سهام است، با خبرنگاران و کارشناسان تماس گرفته و دلیل این تقاضا را از طرف کارگزاری .

جویا شده و سوالاتی در خصوص ارزشمندی این نماد مطرح می کردند.

این نماد که سقف قیمتی 16824 ریال را روز 31 تیرماه سال جاری ثبت کرده پس از آن در سراشیبی نزول قیمتی سنگین قرار گرفته، به گونه ای که قبل از متوقف شدن به منظور افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و تجدید ارزیابی حدود 11000 ریال معامله می شد، این سهم پس از مجمع فوق العاده افزایش سرمایه در محدوده قیمتی 6900 ریال بازگشایی می شود، لیکن طی روزهای معاملاتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلواپسان ثترانح

دلواپسان ثترانح