مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 15:302020-11-25اقتصادي

تکنیکال «فخوز» چه می گوید؟


معاملات فولادی ها در چند روز اخیر اسیر اخبار منتشر شده پیرامون شیوه نامه جدید زنجیره فولاد شده بود و فخوز نیز از این امر مستثنی نبود.

البته امروز معاملات فخوز و دیگر فولادی ها بخوبی دنبال شد.

- به نقل از نبض بورس، فولادی ها بعد از چند روز معاملات منفی در پی انتشار خبری پیرامون جزییات شیوه نامه جدید زنجیره فولاد، امروز با برداشت های بهتری از جزییات خبر و دعوت به جلسه برای اصلاح آن جان تازه ای گرفتند.

در این بین، معاملات فخوز نیز در ابتدا از محدوده صفر تابلو شروع شد اما این نماد خیلی زود خود را به صف خرید رساند و تا پایان معاملات امروز در صف خرید باقی ماند.

حالا پرسش این است که آیا به لحاظ تکنیکال فخوز در موقعیت مناسبی جهت ورود قرار گرفته است؟ سهامداران فخوز باید همچنان سهامداری کنند یا از این سهم خارج شوند؟ تحلیل تکنیکال «فخوز» چه می گوید؟ در نمودار فخوز، قیمت بر روی خط روند سبز رنگ قرار گرفته و از همین محدوده با واکنش مثبت و معاملات خوبی که داشت به صف خرید نشست.

اما قبل از اینکه فخوز در طی چند هفته گذشته به مسیر صعودی برگردد الگوی سقف دوقلو را در محدوده 3000 تومان مطابق تصویر تکمیل کرده بود و از این رو انگار سهم محدوده 3000 تومان را به عنوان کف حمایتی قابل اتکایی شناخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکنیکال «فخوز» چه می گوید؟

تکنیکال «فخوز» چه می گوید؟