مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 15:252020-11-25سياسي

اهدای 1400 تبلت و گوشی به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: هزار و 400 تبلت، گوشی هوشمند، کامپیوتر و لب تاپ از ابتدای سال تحصیلی به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت اهدا کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع در حاشیه مراسم نمادین اهدای 600 تبلت دانش آموزی به فرزندان تحت حمایت این نهاد توسط شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: از ابتدای سال تحصیلی جدید و با احتساب اقلام اهدایی فولاد مبارکه تاکنون هزار و 400 دستگاه تبلت، گوشی هوشمند، کامپیوتر و لب تاپ برای کمک به فراهم شدن بستر آموزش مجازی دانش آموزان تهیه و توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان افزود: این اقلام با همکاری حامیان ایتام و فرزندان محسنین، مردم نیکوکار، خیران نیک اندیش و صنعتگران سختکوش اصفهانی و با هم افزایی کمیته امداد استان اصفهان تهیه شده است.

وی با قدردانی از اهتمام ویژه مجتمع بزرگ فولادمبارکه به مسؤولیت اجتماعی خود گفت: این شرکت در شرایط مختلف به کمیته امداد و سایر فعالان عرصه خیر و احسان توجه ویژه ای داشته و در ماه های اخیر نیز با کمک به تأمین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان‎ ها و اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند گام بزرگی برای شکست ویروس منحوس کرونا برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 1400 تبلت و گوشی به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان

اهدای 1400 تبلت و گوشی به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان