مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 15:152020-11-25پزشكي

دکتر خیراندیش: چین با طب سنتی اش کرونا را مهار کرد


پس از اینکه توانایی طب مدرن در 9 ماه گذشته در درمان کرونا تجربه شد و نتیجه‌اش همانی است که می‌بینیم، وزیر بهداشت با شجاعت از طب سنتی درخواست کرد تا وارد میدان عمل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه بهداشت و درمان خبرگزاری آنا، حسین خیراندیش عصر امروز در نشست خبری دستاوردهای طب سنتی در پیشگیری و درمان ویروس کرونا و سایر بیماریها با اشاره به شباهت علایم ویروس کرونا با ویروس‌هایی که قبلاً در دنیا شیوع پیدا کرده بود، گفت: به دلیل اینکه قبلاً با ویروس‌هایی مشابه کرونا در دنیا مواجه شده بودیم می‌توانستیم با منابع طب سنتی راه‌های درمانی را اقتباس کنیم و زودتر از اینها به مسیر پیشگیری و درمان کرونا ورود کنیم.

وی با بیان اینکه تقاضای وزیر بهداشت برای ورود طب سنتی تقاضایی معقول بود، افزود: چین به عنوان خاستگاه کرونا، با استفاده از ظرفیت‌ طب سنتی خودشان داروهایی ساختند و به مقابله با کرونا پرداختند و توانستند با سرعت با این ویروس مقابله کنند.

خیراندیش با اشاره به اینکه ما ادعا داریم بر اساس منابع موجود و معتبر، طب سنتی ایران بسیار پرکاربردتر از طب چینی است، اظهار کرد: داروهایی موجود است که می‌تواند در این زمان به درمان کرونا بپردازد اما مردم عادت کرده‌اند تنها چند عدد دارو را مصرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر خیراندیش: چین با طب سنتی اش کرونا را مهار کرد

دکتر خیراندیش: چین با طب سنتی اش کرونا را مهار کرد