مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 15:052020-11-25اقتصادي

پنجمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای آغاز می شود


مرحله مقدماتی پنجمین دوره از مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای (3MT) به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی در 19 استان کشور اجرا می شود.

- مرحله مقدماتی پنجمین دوره از مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای (3MT) به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی در 19 استان کشور اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای با هدف تشویق و کمک به تقویت و پرورش مهارت های ارتباطی، ایده پردازی، فن بیان و خلاقیت های دانشجویی، کمک به تکمیل چرخه تولید علم و فناوری و تبدیل آن به محصول و ثروت و برقراری ارتباط بین دانشگاه و صاحبان صنایع و سرمایه گذاری و بازاریابی ایده های دانشجویی برگزار می شود.

مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در 19 استان و 25 واحد جهاددانشگاهی شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، دانشگاه الزهرا، البرز، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، خوزستان، زنجان، سمنان، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه علم و صنعت، قزوین، قم، کردستان، گلستان، استان مرکزی، همدان و یزد برگزار خواهد شد.

در این دوره از مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای که با کسب مجوز دانشگاه کویینزلند به عنوان صاحب امتیاز معنوی آن برگزار می شود، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای آغاز می شود

پنجمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای آغاز می شود