مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 14:352020-11-25دانش

نامه وزیر علوم به رهبر انقلاب مغایر با ماده 63 قانون برنامه ششم توسعه است


محمدجواد نیری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در واکنش به نامه وزیر علوم به رهبر انقلاب، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: نامه وزیر علوم به رهبر انقلاب مغایر با اسنادی مانند قانون برنامه ششم توسعه، سند تحول بنیادین و منویات رهبر انقلاب است.

محمدجواد نیری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در واکنش به نامه وزیر علوم به رهبر انقلاب، گفت: وزیر علوم در این نامه درخواست نامربوطی مبنی بر استخدام فارغ التحصیلان دانشگاه های دیگر در آموزش و پرورش و براساس ماده 28 قانون اساسی نوشته است که بهتر بود تأمل بیشتری درباره این موضوع می کرد.

نیری ادامه داد: بهتر است وزیر علوم ماده 63 قانون برنامه ششتم توسعه را بخوانند که در این ماده، قبل از مساله مربوط به ایشان در این سند و برنامه نگاشته شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی از وزیر علوم گلایه کرد که اخبار مربوط به حوزه تعلیم و تربیت را پیگیری نمی کند و توضیح داد: پس از گذشت نزدیک به سه ماه از بیانات رهبری و تدکید دوباره ایشان مبنی بر تقویت و توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان، وزیر علوم چنین نامه ای را به محضر رهبر انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه وزیر علوم به رهبر انقلاب مغایر با ماده 63 قانون برنامه ششم توسعه است

نامه وزیر علوم به رهبر انقلاب مغایر با ماده 63 قانون برنامه ششم توسعه است