مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:352020-11-25سياسي

احتمال حضور ترامپ در جلسه جمهوری خواهان پنسیلوانیا با موضوع «تقلب در انتخابات»


رسانه های آمریکایی خبر دادند، احتمال می رود که دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور در جلسه «استماع» روز چهارشنبه قانونگذاران ایالتی جمهوری خواه پنسیلوانیا با موضوع تخلف های انتخاباتی شرکت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به رغم تایید پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنسیلوانیا، رسانه ها از احتمال حضور ، چند رسانه آمریکایی خبر دادند احتمال می رود دونالد ترامپ در جلسه ای که قانونگذاران جمهوری خواه ایالتی در پنسیلوانیا با موضوع ادعاهای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است برگزار شود، شخصا حاضر شود.

طبق این گزارش ها، حزب جمهوری خواه در ایالت پنسیلوانیا اعلام کرد که روز چهارشنبه قانونگذاران این حزب در کنگره ایالتی در هتل گتیزبورگ یک جلسه استماع با موضوع تخلف و تقلب در انتخابات برگزار می کنند.

گفته می شود که رودی جولیانی وکیل شخص ترامپ هم در این جلسه حاضر خواهد شد.

کاخ سفید حضور ترامپ در این جلسه را جزو برنامه های عمومی وی اعلام نکرده است اما سی ان ان خبر داد که رییس جمهور به حضور در این جلسه و پیوستن به جولیانی ابراز علاقه کرده است.

گمانه زنی درباره سفر ترامپ به پنسیلوانیا برای حضور در جلسه جمهوری خواهان درباره ادعای تقلب در انتخابات در حالی انجام می شود که مقام های این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال حضور ترامپ در جلسه جمهوری خواهان پنسیلوانیا با موضوع «تقلب در انتخابات»

احتمال حضور ترامپ در جلسه جمهوری خواهان پنسیلوانیا با موضوع «تقلب در انتخابات»