مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:152020-11-25اجتماعي

بارش های رگباری باران خراسان رضوی را فرا می گیرد


کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از اواخر روز پنجشنبه بارش های رگباری باران اغلب نقاط خراسان رضوی به ویژه نیمه شمالی و شمال غرب را فرا می گیرد که تا روز جمعه ادامه دارد.

- محمد غیوری خواه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته شهرستان های فریمان با دمای 6 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین و سرخس با دمای 15 درجه سانتی گراد گرمترین بوده اند، بیان کرد: طی همین مدت بیشترین شدت وزش باد از شهرستان چناران با سرعت 40 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: شب گذشته بیشترین میزان بارش باران از شهرستان رشتخوار با میزان 5.

8 دهم میلی متر گزارش شده است.

غیوری خواه با اشاره به اینکه آسمان اغلب نقاط استان صاف است، اظهار کرد: از فردا آسمان ابری را در سطح خراسان رضوی مخصوصا در نیمه شمالی استان خواهیم داشت.

وی افزود: از اواخر روز پنجشنبه بارش های رگباری و پراکنده باران مخصوصا در نواحی شمالی و شمال غرب استان شاهد خواهیم بود که این بارش ها تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به این که روند افزایشی دما در خراسان رضوی تا فردا ادامه دارد گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد 10 درجه سانتی گراد پیش بینی شده است که فردا به 12 درجه سانتی گراد می رسد، اما از رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های رگباری باران خراسان رضوی را فرا می گیرد

بارش های رگباری باران خراسان رضوی را فرا می گیرد