مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:102020-11-25اجتماعي

آمادگی کامل اکیپ ها و تجهیزات زمستانی مناطق شهرداری تبریز


معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از آمادگی کامل اکیپ ها و تجهیزات زمستانی مناطق دهگانه برای مواجه با بارش های زمستانی و جلوگیری از مشکلات احتمالی ناشی از این بارش ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا قربانیان تبریزی با اشاره به تعمیر، تجهیز و نوسازی تجهیزات زمستانی در مناطق دهگانه شهرداری تبریز اظهار داشت: خرید دستگاه های برف روف و نمک پاش مکانیزه، تعمیر و نوسازی دستگاه های موجود، تجهیز کارگاه های محلول سازی و خرید مواد لازم، تهیه و نصب باکس های مخصوص نمک و ماسه از اقدامات مهم معاونت های خدمات شهری در آستانه زمستان بوده است.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به ضرورت تهیه، آماده سازی و نصب باکس های ماسه و نمک در معابر و نقاط حساس شهر توسط معاونت های خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری اظهار داشت: همچون سال گذشته با مکان یابی، جانمایی و نصب باکس های نمک و ماسه تمهیدات مناسبی برای مواجهه با بارش و یخ بندان اتخاذ شده است.

قربانیان تبریزی افزود: با توجه به احتمال بارش های ناگهانی فصلی و در راستای جلوگیری از ایجاد مشکل در رفت و آمد و تردد شهروندان از هفته پیش به مناطق اعلام شده است که ضرورتاً هرچه سریع تر نسبت به جانمایی و نصب باکس های نمک در معابر و نقاط حساس شهر اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل اکیپ ها و تجهیزات زمستانی مناطق شهرداری تبریز

آمادگی کامل اکیپ ها و تجهیزات زمستانی مناطق شهرداری تبریز