مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-25سياسي

2 هزار منزل روستایی در خراسان شمالی گازرسانی می شوند


فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا از پرداخت هزینه گازرسانی به 2 هزار منزل روستایی خراسان شمالی به مناسبت روز بسیج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سعید محمد عصر امروز در شورای اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین ظرفیت خراسان شمالی همدلی بین تمام مسئولان استانی است و این موضوع در کمتر استانی دیده می شود.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا سپاه خراسان شمالی را از نظر ظرفیت های مادی غنی عنوان کرد و گفت: این ظرفیت تاکنون مورد بهره برداری قرار نگرفته است.

وی افزود: با توجه به مرزی بودن خراسان شمالی ظرفیت مناسبی برای صادرات در این استان وجود دارد اما باید مجوزهای لازم اخذ شود تا در شرایط تحریم به کمک درآمد مردم بیاید.

محمد بیان کرد: هرچند تعدادی پروژه در خراسان شمالی اجرا کرده ایم اما شرمنده مردم استان هستیم زیرا چند سال است که در این منطقه پروژه نداشته ایم.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا سپاه مساعدت مسئولان کشوری برای اجرای پروژه در خراسان شمالی را لازم برشمرد و گفت: تفاهم نامه هایی در زمینه راه سازی، راه آهن، مخابرات، کشاورزی، صنعت و دامپروری تعریف شده اما نیازمند اخذ مجوزهای لازم است زیرا قرارگاه به عنوان یک پیمانکار عمل می کند لذا باید ابتدا پروژه ها تعریف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار منزل روستایی در خراسان شمالی گازرسانی می شوند

2 هزار منزل روستایی در خراسان شمالی گازرسانی می شوند