مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 12:552020-11-25سياسي

اقدام گستاخانه توهین به علما و بزرگان دین محکوم شد


دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای، اقدام گستاخانه توهین به علما و بزرگان دین را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی اهانت رسانه های معاند به علما و بزرگان دین، دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای به شرح زیر این حرکت گستاخانه را محکوم کرد: باسمه تعالی پیامبر اکرم (ص) می فرماید: مَن احتَقَرَ صاحبَ العِلم فقَد اِحتَقَرنیِ ومنَ احتَقَرنِی فهو کافِر (ارشادالقلوب دیلمی ص 165).

در پی توهین ناجوانمردانه رسانه های معاند و وطن فروش به علما و بزرگان عرصه دین که نشان دهنده ذلت و شکست و زبونی کسانی است که دیگر توان و تحمل نظام اسلامی و انقلاب و علمای دلسوز را نداشته و ندارند و به روش های ناجوانمردانه به تخریب بزرگان دین می پردازند بلکه با این روش آبروی نداشته خویش را به دست آورند.

توهین کانال معاند وابسته به گروهک منحله دموکرات به شخصیت فرهیخته، جناب حاج ماموستا ملأ قادر قادری، امام جمعه محبوب و بصیر پاوه که سال های سال است با روشنگری، بصیرت و ارشاد، نقش بسیار مؤثری در حوزه وحدت و تقریب مذاهب اسلامی داشته و در بسیاری از خطبه ها و موضع گیری هایشان دلسوزی خود را نسبت به اقتدار ایران اسلامی قاطعانه بیان نموده و در دفاع از حقوق مردم متدین و مرزدار منطقه، دغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام گستاخانه توهین به علما و بزرگان دین محکوم شد

اقدام گستاخانه توهین به علما و بزرگان دین محکوم شد