مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 12:502020-11-25فناوري

نارضایتی مردم خاش از طرح عجیب تخلیه کاربری تلفن های ثابت


قطع غیر منتظره تلفن های ثابت شهر خاش سبب نارضایتی مردم شد بگونه ای که برای پیگیری موضوع هر روز به اداره مخابرات خاش مراجعه می کنند و نتیجه ای حاص نمی شود و باید وجه اضافی بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خاش، قطع غیر منتظره تلفن های ثابت شهر خاش سبب نارضایتی مردم شد بگونه ای که برای پیگیری موضوع به اداره مخابرات خاش مراجعه می کنند.

با عنایت به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس شهر خاش استقبال از آموزش های غیر حضوری در مقایسه با ماه های گذشته قوت گرفت است اما تخلیه کاربری تلفن های ثابت دسترسی به اینترنت را در خانه برای دانش آموزان و معلمان مشکل ساخته است.

بنابر دستورالعمل های ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا دریافت هرگونه وجه نقد از سوی اصناف ضروری در شهرها ممنوع اعلام شد برخی از خبازی های خاش با اعلام این که از دریافت پول نقد معذوریم اظهار داشتند که از چند روز گذشته بعلت تخلیه کاربری تلفن ثابت دستگاه هایPoz ثابت با مشکل جدی مواجه شده ایم.

برخی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت نیز پس از قطع تلفن های ثابت از ارائه خدمات الکترونیکی به مردم با مشکل مواجه شده اند.

گفتنی است علت قطع و تخلیه کاربری تلفن های ثابت شهر خاش از زبان کارشناس مسوول مخابرات خاش در امور مشترکین وصول نشدن مطالبات و یا عدم استفاده از خطوط بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی مردم خاش از طرح عجیب تخلیه کاربری تلفن های ثابت

نارضایتی مردم خاش از طرح عجیب تخلیه کاربری تلفن های ثابت