مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 12:052020-11-25اقتصادي

قیمت مرغ در کردستان به 22 هزار تومان کاهش می یابد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: مهرماه امسال 103 هزار قطعه جوجه ریزی در استان انجام شده که با ورود این تعداد به چرخه عرضه، قیمت مرغ به 20 تا 22 هزار تومان کاهش پیدا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طی این مدت اقدامات خوبی در زمینه نظارت بر بازار و تامین کالاهای اساسی در استان انجام شده است.

وی افزود: مشکلات ارزی موجب افزایش قیمت نهاده های دامی و در نهایت، افزایش قیمت مرغ شده است که این موضوع متاثر از تحریم های خارجی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان اظهار کرد: وابستگی تولید مرغ به واردات نهاده های دامی موجب نوسانات قیمت مرغ شده است.

وی یادآوری کرد: میزان جوجه ریزی در کشور 82 میلیون قطعه بوده در حالیکه نیاز کشور بیش از 100 هزار میلیون قطعه است که این تفاوت در مشکلات تامین نهادهای دامی است.

وی تصریح کرد: جوجه ریزی در کردستان نسبت به سهم مشخص کشوری در ماه های اخیر بیشتر بوده است.

جعفری خاطرنشان کرد: مهرماه امسال 103 هزار قطعه جوجه ریزی در استان انجام شده که ورود این تعداد به چرخه عرضه، قیمت مرغ به 20 تا 22 هزار تومان کاهش پیدا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مرغ در کردستان به 22 هزار تومان کاهش می یابد

قیمت مرغ در کردستان به 22 هزار تومان کاهش می یابد