مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:152020-11-25فناوري

تلفن سانترال چیست و بررسی انواع آن


تلفن سانترال در انواع مختلفی برای هر دستگاه سانترال وجود دارد که می توانید با توجه به نیاز خود و البته میزان کیفیت و سرعت ارتباطات از بین مدل های مختلف یک مورد را انتخاب نمایید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام فون سیستم، این مجموعه در فروشگاه خود برای کسب اطلاعات بیشتر مشتریان و اینکه بتوانند به عنوان یک فرد متخصص در این زمینه خرید با کیفیت و موفقی داشته باشند، همه مدل های تلفن قابل نصب روی انواع سانترال را در دسته بندی های مختلف قرار داده و اطلاعات تخصصی در مورد هر مدل در صفحه خرید آن قرار داده است.

انواع تلفن سانترال بررسی های تیم فون سیستم در مورد انواع تلفن های قابل نصب روی سانترال پاناسونیک به این نتیجه رسیده است که تلفن های سانترال را می توان در دسته بندی زیر قرار داد.

تلفن های آنالوگ تلفن دیجیتال تلفن تحت شبکه تلفن های آنالوگ همان تلفن های معمولی بیسیم یا با سیم خنگی هستند که قطعا همه شما نمونه های آن ها را در منازل یا محیط های کاری و سازمان ها دیده اید.

این تلفن ها روی همه مدل های سانترال پاناسونیک قابل نصب بوده و این اجازه را به شما می دهد تا از امکانات آن ها برای مدیریت تماس های خود استفاده نمایید.

این نوع از تلفن سانترال برای راه اندازی به عنوان یک داخلی از یک زوج سیم بوق استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفن سانترال چیست و بررسی انواع آن

تلفن سانترال چیست و بررسی انواع آن