مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-25اقتصادي

سقف وام مسکن کارمندان متقاضی انتقال به شهرستان، معادل تهران شد


معاون اول رییس جمهور در دستوری به وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: کارمندان مشمول انتقال از پایتخت به شهرستان، می توانند وام مسکن تا سقف اعلام شده در تهران را دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور دوم آذر ماه مصوبه 28 آبان ماهِ هیئت دولت در خصوص آیین نامه وظایف دستگاه های اجرایی در قبال متقاضیان انتقال از تهران به شهرستان را به دستگاه های مربوطه از جمله وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کرد که بر اساس آن، شرایط مذکور در آیین نامه، علاوه بر انتقال از تهران، به 7 کلانشهر تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، کرج، اهواز و قم تعمیم داده شده است؛ ضمن اینکه شهرهای تا حاشیه 50 کیلومتری اطراف تهران - از جمله شهرهای جدید - مشمول این آیین نامه نخواهد بود.

بر اساس ماده 4 این آیین نامه، وزارت راه و شهرسازی مکلف است متقاضیان انتقال از تهران به شهرستان را در اولویت طرح های مسکنی دولتی یا طرح های واگذاری مسکن با حمایت وزارت راه و شهرسازی قرار دهد.

خاطرنشان می شود، در حال حاضر تنها طرح مسکنی دولتی در حال اجرا، طرح اقدام ملی مسکن است.

همچنین در آیین نامه مذکور آمده: تسهیلات ودیعه مسکن، جعاله تعمیرات مسکن و خرید مسکن به این افراد، تا سقف مذکور در قانون پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف وام مسکن کارمندان متقاضی انتقال به شهرستان، معادل تهران شد

سقف وام مسکن کارمندان متقاضی انتقال به شهرستان، معادل تهران شد