مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:452020-11-25اقتصادي

موافقت کمیسیون ماده 5 با دو پروژه محرک توسعه در مناطق 15 و 18 تهران


رییس دبیرخانه کمیسیون ماده 5 شهر تهران از موافقت اعضای این کمیسیون جهت انجام 2 پروژه محرک توسعه در مناطق 15 و 18 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، علی اشراقی، رییس دبیرخانه کمیسیون ماده 5 درباره موافقت کمیسیون ماده 5 با دو پروژه محرک توسعه در مناطق 15 و 18 اظهارداشت: در پانزدهمین جلسه کمیسیون ماده 5 در سال جاری با دو طرح محرک توسعه در مناطق کم برخوردار تهران موافقت شد.

وی افزود: با تصویب این دو پروژه ضمن ایجاد سرزندگی، کاهش فضاهای مخروبه و بی دفاع کمک شایانی به افزایش سرانه خدماتی هفت گانه و توسعه فضاهای انسان محور نیز می شود.

اشراقی گفت: یکی از این مجموعه ها در عرصه ای به وسعت 7 هکتار در مرز غربی محدوده شهرداری منطقه 15 شهر تهران در محله کیانشهر شمالی در مجاورت با صنایع، انبارها و کارگاه های خیابان فداییان اسلام واقع شده است؛ قبلاً این مجموعه به عنوان کارخانه چرم امید فعالیت داشته که در راستای اجراء برنامه پاکسازی محیط زیست و جمع آوری و انتقال مشاغل مزاحم از شهر تهران این کارخانه نیز به چرم شهر ورامین منتقل گردیده است .

  وی افزود: در اجرای ماده 7 قانون نوسازی صنایع کشور و با توجه به طرح باز آفرینی محور فداییان اسلام که اخیراٌ به تصویب کمیسیون ماده پنج رسیده، با در نظر گرفتن مسائل مهم محدوده مورد نظر از جمله، فقدان سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت کمیسیون ماده 5 با دو پروژه محرک توسعه در مناطق 15 و 18 تهران

موافقت کمیسیون ماده 5 با دو پروژه محرک توسعه در مناطق 15 و 18 تهران