مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:452020-11-25اقتصادي

از علت گرانی مرغ تا همکاری خوب مردم در طرح محدودیت های کرونایی


براساس رصدی که صورت گرفته، در شهرها به ویژه شهرهای بزرگ استان مردم خوب رعایت می کنند و پای کار هستند و مطمئن هستیم کنترل نسبی کرونا را تا دو هفته بعد خواهیم داشت اما متاسفانه بعد از برداشتن محدودیت ها، - ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: براساس رصدی که صورت گرفته، در شهرها به ویژه شهرهای بزرگ استان مردم خوب رعایت می کنند و پای کار هستند و مطمئن هستیم کنترل نسبی کرونا را تا دو هفته بعد خواهیم داشت اما متاسفانه بعد از برداشتن محدودیت ها، دوباره رها می شود که باید مراقبت کرد.

دکتر علی زینی وند ظهر امروز پنجم آذرماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان اظهار کرد: این موارد جلسات اضطراری است و دوستان باید پای کار باشند و حاضر شوند تا مشکلات حل شود.

وی با اشاره به اینکه اعضای اصلی باید در جلسات حضور داشته باشند مگر اینکه اضطراری باشد، اظهار کرد: اکنون موضوعی مهم تر از کرونا و تنظیم بازار نداریم و باید مدیران شخصا حاضر باشند که تا با هم هستیم این روال باید ادامه پیدا کند.

زینی وند در ادامه با اشاره به وضعیت بازار در سطح استان کرمان تصریح کرد: باید در بازرسی ها، همه به سازمان صمت کمک کنند و شاید بشود بین بازرسان و بسیج پیوندی بدهیم تا در طرح شهید سلیمانی ویژه کرونا، بازرسی نیز صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از علت گرانی مرغ تا همکاری خوب مردم در طرح محدودیت های کرونایی

از علت گرانی مرغ تا همکاری خوب مردم در طرح محدودیت های کرونایی