مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:402020-11-25پزشكي

تخلفات بهداشتی کرونا را به 190 و تخلفات صنفی را به 124 گزارش دهید


مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درباره نحوه شکایت از اصنافی که پروتکل های بهداشتی و محدودیتهای اعلامی را رعایت نمی کنند، - مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درباره نحوه شکایت از اصنافی که پروتکل های بهداشتی و محدودیتهای اعلامی را رعایت نمی کنند، توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدحسین حیدری درباره نحوه شکایت از افراد یا مشاغلی که پروتکل های بهداشتی و همچنین محدودیتهای اعلامی را رعایت نمی کنند، ضمن تشکر از مردم به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: امیدواریم با رعایت و دقت بیشتر در رعایت پروتکل ها بتوانیم آثار زیانبار این بیماری را کاهش دهیم.

وی افزود: در صورتیکه مردم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی در مشاغلی که در سطح یک تعریف شدند و باز هستند، مشکلاتی را مشاهده کردند، حتما با شماره 190 تماس بگیرند و مسائل بهداشتی مربوط به مشاغل باز را به اطلاع ما برسانند تا رسیدگی کنیم.

حیدری ادامه داد: از طرفی در صورتیکه میخواهند شکایت یا گزارشی درباره ادامه فعالیت یا باز بودن سایر مشاغلی که در شهرهای قرمز و نارنجی طبق پروتکل نباید باز باشند، ارائه دهند، با شماره تلفن 124 مربوط به وزارت صمت تماس بگیرند تا همکاران ما در وزارت صمت پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات بهداشتی کرونا را به 190 و تخلفات صنفی را به 124 گزارش دهید

تخلفات بهداشتی کرونا را به 190 و تخلفات صنفی را به 124 گزارش دهید