مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:402020-11-25اقتصادي

آغاز ثبت‎نام طرح جبرانی معیشتی در استان یزد


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از آغاز ثبت نام در طرح جبرانی معیشت خانوارها در قالب پرداخت کمک بلاعوض ماهانه 100 هزار تومان و پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار در استان خبر داد.

- ایسنا/یزد سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از آغاز ثبت نام در طرح جبرانی معیشت خانوارها در قالب پرداخت کمک بلاعوض ماهانه 100 هزار تومان و پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار در استان خبر داد.

عماد تشکری ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: سرپرست خانوارهای فاقد درآمد ثابت که در مرحله قبل متقاضی تسهیلات کرونا خانوارها بوده اند از آذرماه تا پایان سال جاری به مدت چهار ماه کمک بلاعوض ماهیانه 100 هزار تومان به تعداد اعضای خانوارهای پرداخت می شود که این طرح 11 میلیون خانوار را شامل می شود.

وی افزود: تعداد اعضای خانواده نیز با توجه به زمان پرداخت وام اول یعنی فروردین سال 1399 در نظر گرفته می شود.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه تمامی افرادی که در نوبت قبل وام کرونای معیشتی دریافت کرده اند و درآمد ثابت ندارند می توانند متقاضی وام باشند، خاطرنشان کرد: کارمندان دولت، افراد شاغل در شرکت های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی، بازنشستگان، بیمه پردازان سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق های بازنشستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت‎نام طرح جبرانی معیشتی در استان یزد

آغاز ثبت‎نام طرح جبرانی معیشتی در استان یزد