مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-25سياسي

افتتاح واحد صنعتی تجهیزات زنبورداری در فیروزآباد


به مناسبت هفته بسیج و با ارتباط ویدئو کنفرانس با بسیج سازندگی کشور، واحد صنعتی فراوری موم و عاج همچنین تجهیزات زنبورداری در فیروزآباد فارس افتتاح شد.

- خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی ها ؛ ویژه نامه هفته بزرگداشت بسیج: فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد در آیین افتتاح پروژه های اشتغال زایی استانی و شهرستانی موم و عاج و تجهیزات زنبورداری این شهرستان که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مجازی فرمانده سپاه فجر فارس ، رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر و دیگر مسئولان استانی برگزار شد اظهار داشت: یکی از راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی حمایت از تولیدکنندگان و صنعت گران است.

محمدرسول رسولی افزود: مسئولان باید نسبت به اشتغال زایی با تولیدکنندگان و صنعتگران نهایت همکاری را به عمل آورده تا صنعتگران با انگیزه بیشتری به کار خود ادامه دهند.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد ادامه داد: سپاه آمادگی لازم برای کمک به تولیدکنندگان را دارد و هرگونه همکاری در جهت رونق و جهش تولید انجام خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس ، شهرستان فیروزآباد یکی از قطب های تولید عسل که در سال جاری هزار و 800 تن عسل تولیدی از این منطقه می باشد.

انتهای پیام/ س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح واحد صنعتی تجهیزات زنبورداری در فیروزآباد

افتتاح واحد صنعتی تجهیزات زنبورداری در فیروزآباد