مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-25دانش

بررسی اخلاقی پروژه های تحقیقاتی کرونا تسریع می شود


سرپرست مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به این که تخصیص منابع برای انجام تحقیقات بر روی کووید 19 در اولویت قرار گرفته، - اظهار کرد: بررسی اخلاقی پروژه های تحقیقاتی مرتبط با کووید19 در کمیته های اخلاق دانشگاه ها با سرعت بیشتری صورت می پذیرد و در عین حال دقت لازم در مورد اینکه خطری محققان و شرکت کنندگان را تهدید نکند، انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر باقر لاریجانی، در نشست مجازی هم اندیشی اعضای هیات علمی و دانش آموختگان دکترای اخلاق پزشکی کشور که چهارم آذر ماه سال جاری به میزبانی دبیرخانه شورای عالی اخلاق پزشکی برگزار شد، ضمن اشاره به مباحث فوری پیش روی شورای عالی اخلاق در زمینه واکسن و خدمات درمانی کووید19، این نشست را بستری مناسب برای مشارکت و همفکری همکاران از سراسر کشور برای پیشبرد اهداف شورا دانست.

وی افزود: هدف از برپایی این نشست، بهره گیری از توانمندی تمامی گروه ها و اعضای محترم هیات علمی در راستای هم افزایی فعالیت های عرصه اخلاق پزشکی کشور است.

نایب رییس شورای عالی اخلاق پزشکی کشور ضمن تبیین لزوم همکاری های بیشتر در زمینه پژوهش های اخلاق، رسالت اصلی شبکه تحقیقاتی اخلاق پزشکی کشور را ساماندهی و هم افزایی پژوهش های اخلاق پزشکی کشور دانست و ادامه داد: در زمینه آموزش نیز بستر آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اخلاقی پروژه های تحقیقاتی کرونا تسریع می شود

بررسی اخلاقی پروژه های تحقیقاتی کرونا تسریع می شود