مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 09:052020-11-25بين الملل

بایدن: راه شهروندی 11 میلیون مهاجر غیرقانونی را هموار می کنم


نامزد دموکرات انتخابات آمریکا می گوید به محض ورود به کاخ سفید، اصلاح قانون مهاجرت با محوریت اعطای حق شهروندی به مهاجران غیرقانونی را در دستور کار قرار خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جو بایدن نامزد مدعی پیروزی در انتخابات 2020 آمریکا در مصاحبه با ان بی سی ، مدعی شد که یکی از اولویت های وی در 100 روز نخست ریاست جمهوری، ارائه لایحه اصلاح قوانین مهاجرتی است.

با این حال، وی با توجه به اینکه کنترل سنا در اختیار جمهوریخواهان است، یادآوری کرد موفقیت این لایحه به همکاری کنگره آمریکا با او بستگی دارد.

بایدن دموکرات در ادامه افزود: در این لایحه مهاجرتی، خواستار هموار شدن راه شهروندی برای 11 میلیون مهاجر غیرقانونی خواهم شد.

البته، همانطور که بایدن اشاره کرد، بعید است با توجه به تسلط جمهوریخواهان بر سنا، چنین لایحه ای موافقت کنگره را به دست آورد.

این در حالی است که تکلیف دو کرسی سنای ایالت جورجیا که انتخابات آن به دور دوم کشیده شده در ماه میلادی ژانویه مشخص خواهد شد و دموکرات ها امیدوارند با کسب حداقل یکی از آنها، موازنه قدرت در سنا را به نفع خود تغییر دهند.

لایحه اصلاح مهاجرت بایدن در مقام تمثیل، حکم مین گذاری پای دیوار حائل میان مرز مکزیک و آمریکا را دارد که ساخت آن از اولویت های دونالد ترامپ رییس جمهور فعلی آمریکا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: راه شهروندی 11 میلیون مهاجر غیرقانونی را هموار می کنم

بایدن: راه شهروندی 11 میلیون مهاجر غیرقانونی را هموار می کنم