مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:502020-11-25فناوري

افشای اطلاعات خصوصی با حملات داکسینگ


داکسینگ یک حمله سایبری است که اطلاعات خصوصی افراد را در معرض افشا قرار می دهد و بنابراین از آنجایی که همه مواردی که به صورت آنلاین در شبکه های اجتماعی ارسال می کنید، - داکسینگ یک حمله سایبری است که اطلاعات خصوصی افراد را در معرض افشا قرار می دهد و بنابراین از آنجایی که همه مواردی که به صورت آنلاین در شبکه های اجتماعی ارسال می کنید، هنگام انجام داکسینگ علیه شما استفاده می شود، لازم است به آنچه در اینترنت به اشتراک می گذارید توجه داشته باشید به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داکسینگ (doxxing) یک حمله سایبری است که با هدف کشف هویت واقعی فرد و انتشار اطلاعات خصوصی او به صورت آنلاین انجام می شود.

در این حمله، مهاجم می تواند از یک سرنخ استفاده کرده، اطلاعاتی را اضافه کند و از هویت واقعی قربانی و جزییات خصوصی زندگی او پرده بردارد.

ظهور رسانه های اجتماعی به عنوان یک کمک گسترده برای این نوع حملات عمل می کند و اطلاعات زیادی را برای مهاجم فراهم می آورد که از آن برای آزار و اذیت قربانیان خود به صورت علنی استفاده می کند.

آیا داکسینگ قانونی است؟ طبق اطلاعات وب سایت سایبرنیوز، اگر اطلاعات منتشرشده بخشی از سوابق عمومی باشد، داکسینگ غیرقانونی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای اطلاعات خصوصی با حملات داکسینگ

افشای اطلاعات خصوصی با حملات داکسینگ