مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:352020-11-25سياسي

هدف نهایی دشمن از جنگ اقتصادی، زدن ضربه کاری به عمق فرهنگی کشور است


نماینده مردم مبارکه در مجلس از نفوذ سوداگران به بدنه سه قوه در سایه دعواهای جناحی و فضای مجازی که روز به روز نیز قدرتمندتر می شوند، انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، پروین صالحی مبارکه در نشست علنی صبح امروز(چهارشنبه، 5 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: مجلس یازدهم در شرایطی آغاز به کار کرد که تشدید مشکلات اقتصادی ناشی از سوءمدیریت ها، عدم باور به توان داخلی و تحریم های ناجوانمردانه آمریکا، زندگی را بر مردم به خصوص طبقات متوسط و کم درآمد جامعه سخت کرده است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در چنین شرایطی که بیماری کشنده اتحاد وزیر صمت، تعزیرات و وزیر جهاد کشاورزی کافی است تا با کنترل بازار، از گرانی های افسارگسیخته و بی مورد جلوگیری شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: به ضرس قاطع می گویم هدف نهایی دشمن از جنگ اقتصادی، زدن ضربه کاری به عمق فرهنگی ماست؛ آنها در پی ایجاد مرزهایی در ایران هستند که هیچگونه اصالتی در عمق فرهنگی و دینی نداشته باشند؛ آنها ما را به نان شب گرفتار کرده اند تا از تغذیه فرهنگی مان غافل شویم که یکی از راهکارها تکیه بر توان داخلی به معنای تکیه بر قدرت درون زایی است که بتواند به پشتوانه آن در عرصه بین الملل حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف نهایی دشمن از جنگ اقتصادی، زدن ضربه کاری به عمق فرهنگی کشور است

هدف نهایی دشمن از جنگ اقتصادی، زدن ضربه کاری به عمق فرهنگی کشور است